zondag 13 maart 2011

ding 11

Met de hete adem van de volgende bijeenkomst in mijn nek moest ik echt weer even mijzelf bijeenrapen om te zorgen dat ik alles af had.
Nu was ik wel met wiki bezig geweest maar ik werd er eigenlijk heel onrustig van. Al die informatie en al die termen, het duizelde mij echt.
Een kampeertocht organiseren via een wiki? Wat is er mis met een gezellig avondje rond de keukentafel met pen en papier? Voor mij is dat al vaak de helft van de pret en dat vind ik echt niet terug op mijn laptop hoor!
Nee, voor prive zaken vind ik het niets en zal ik hier zeker niet mee werken.
Bedrijfsmatig zal het zeker nut hebben maar ik denk dat ik daarvoor absoluut de kwaliteiten niet heb,laat staan de motivatie.
Sorry, ik haak hier even af.

1 opmerking:

  1. Maar is het sociale aspect van wiki's niet juist erg leuk? Dat de kennis van iedereen gebruikt kan worden en voor iedereen beschikbaar is? Dat kan echt iets toevoegen (om verder over te praten aan de keukentafel). Heb je in de zandbak van 23Dingen gespeeld? Daar kun je het namelijk heel eenvoudig zelf ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen